Rànquing croqueter 2023: Els sabors de croquetes favorits dels espanyols

Rànquing croqueter 2023: Els sabors de croquetes favorits dels espanyols

La botiga online de croquetes gourmet,  Croquetasricas.com, vol celebrar el Dia Internacional de la Croqueta, parlant sobre aquest dia i per això ha compartit els resultats del seu estudi anual de demanda de croquetes. A més, no et perdis 2 trucs perquè no se’t trenquin les croquetes en fregir-les.

Cada any, el 16 de gener es converteix en una data emblemàtica per als amants de la gastronomia, ja que celebrem el Dia Mundial de la Croqueta, un menjar que ha conquerit els cors de fillets, joves, adults i grans per igual.

En aquest context, és probable que emergeixin diverses rutes de croquetes als bars de ciutats o pobles al llarg de la península, oferint als comensals l’oportunitat de gaudir d’aquesta deliciosa especialitat culinària.

Sabors més demandats de croquetes el 2023

Croquetes de pernil salat. GettyImages

1.- Pernil ibèric (64,9%)

2.- Bolets (11,1%)

3.- Peix (7,2%)

4.- Formatge (4,4%)

5.- Carn (4,1%)

6.- Marisc (3,7%)

7.- Verdures (2,8%)

8.- Altres varietats (1,8%)

Les croquetes de pernil ibèric han estat de nou les croquetes que més demana la gent a bars, restaurants o que compra per consum a casa. Van suposar gairebé el 65% del consum a Espanya.

En segon lloc, tenim les croquetes de bolets (11,1%). Normalment de ceps o xampinyons, una varietat que des de fa anys figura al top 3 entre els gustos nacionals.

I tancant el podi, se segueix mantenint igual que el 2022, les croquetes de peix (7,2%), sent el bacallà, el peix més utilitzat.

Entre la resta de sabors que entren dins de les que més agraden entre els croqueters podem incloure les de formatge, carn (pollastre, cuit, carn, etc) o marisc (gambes, calamarsets, etc).

Un apunt important és que les croquetes 100% vegetals (sense ingredients d’origen animal) també n’estan augmentant el consum d’any a any. De fet, el 43% dels consumidors compra aliments vegans almenys un cop per setmana cosa que el 2018 només era el 10% per exemple.

Ranking croquetero 2023: Los sabores de croquetas favoritos de los españoles

a tienda online de croquetas gourmet, Croquetasricas.com, quiere celebrar el Día Internacional de la Croqueta, hablando sobre este día y para ello a compartido los resultados de su estudio anual de demanda de croquetas. Además no te pierdas 2 trucos para que no se te rompan las croquetas al freírlas.

Cada año, el 16 de enero se convierte en una fecha emblemática para los amantes de la gastronomía, ya que celebramos el Día Mundial de la Croqueta, un manjar que ha conquistado los corazones de niños, jóvenes, adultos y mayores por igual.

En este contexto, es probable que emerjan diversas rutas de croquetas en los bares de ciudades o pueblos a lo largo de la península, ofreciendo a los comensales la oportunidad de disfrutar de esta deliciosa especialidad culinaria.

Sabores más demandados de croquetas en 2023

Tapa de croquetes. GettyImages

1.- Jamón ibérico (64,9%)

2.- Setas  (11,1%)

3.- Pescado (7,2%)

4.- Queso (4,4%)

5.- Carne (4,1%)

6.- Marisco (3,7%)

7.- Verduras (2,8%)

8.- Otras variedades (1,8%)

Las croquetas de jamón ibérico han sido de nuevo las croquetas que más pide la gente en bares, restaurantes o que compra para consumo en casa. Supusieron casi 65% del consumo en España.

En segundo lugar, tenemos a las croquetas de setas (11,1%). Normalmente de boletus o champiñones, una variedad que desde hace años figura en el top 3 entre los gustos nacionales.

Y cerrando el podio, se sigue manteniendo al igual que en 2022, las croquetas de pescado (7,2%), siendo el bacalao, el pescado más utilizado en ellas.

Entre el resto de sabores que entran dentro de las que más gustan entre los croqueteros podemos incluir a las de queso, carne (pollo, cocido, carne, etc) o marisco (gambas, chipirones, etc).

Un apunte importante, es que las croquetas 100% vegetales (sin ingredientes de origen animal) también están aumentando su consumo de año a año. De hecho, el 43% de los consumidores, compra alimentos veganos al menos una vez por semana cosa que en 2018 solo era el 10% por ejemplo.