Mon ha obert les seves portes Felip Llufriu enceta nova temporada amb el producte local encara més protagonista

Aquest cap de setmana ha tornat a obrir les seves portes el restaurant Mon, del cuiner Felip Llufriu, un dels grans temples de la nova cuina menorquina i, ho fa amb les piles ben carregades, nova carta i amb una aposta encara molt més ferma pel producte de Menorca.

Hi vam ser la setmana passada al dinar ofert als integrants de les regions europees de gastronomia, i vam poder provar algunes de les seves noves creacions com aquest llomillo (filet) de vaca vermella de Menorca acompanyat de salsa al cafè de París.

Compartir a
vinum

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Información básica sobre protección de datos
Setmanaris i Revistes SL (en adelante, Foodies on Menorca), como responsable de esta web, le informa que los datos de carácter personal que proporcione rellenando el presente formulario serán tratados con la finalidad de atender sus consultas y remitirle información de su interés. Al enviar el formulario, Ud. legitima a Foodies on Menorca y da su consentimiento a este tratamiento y registro de sus datos. Puede ejercer sus derechos de acceso, rectificación, limitación y supresión de sus datos contactando con el Delegado de Protección de Datos en las formas que se indican en nuestra Política de Privacidad o presentar una reclamación ante la Agencia de Protección de Datos.